بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

مروری بر وردپرس 5.6 و ویژگی های آن

مروری بر وردپرس 5.6 و ویژگی های آن

مروری بر وردپرس 5.6 و ویژگی های آن در سال 2020 وردپرس بیش از یک بار نسخه جدیدی را معرفی کرده است. این نسخه دارای نام مستعار SIMON است. این نام متعلق به خواننده افسانه ای نینا سیمون است که آهنگ های معروفی مانند "Feeling Good"، "Young Talented and Black" و "Four Women" را خوانده است.

جالب است بدانید که وردپرس همیشه برای تصحیح نسخه‌ها و تاریخ‌های مختلف به‌روزرسانی‌های اصلی و به‌روزرسانی‌های کوچک ارائه می‌دهد که به آن نسخه وردپرس می‌گویند که زیرمجموعه‌ای از آپدیت اصلی است. بحث خواهیم کرد. شما هویت آن را دارید و در قسمت دانلود می توانید دامنه آن را دریافت کنید، خلاصه مطالب شعبه را به روز می کنیم. وبلاگ خود را مدیریت کنید

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای ایجاد و ایجاد وب سایت ها و وبلاگ هایی است که می تواند محتوای وب سایت شما (متن، ویدیو، تصاویر و موارد دیگر) را با استفاده از یک چارچوب نرم افزاری تحت وب مدیریت کند.

نمایه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان با ویژگی های عالی برای وبلاگ نویسان بود، اما به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای یک وب سایت معرفی شد.

وردپرس به زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین نسخه ای برای PostgresKival وجود دارد، این برنامه رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 ایجاد شد. نام وردپرس توسط دوست مت مولنوگ، کریستین اسلک (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد. برای ساخت وبلاگ و میزبانی سایت برای سرعت و پیشرفت قابل توجه استفاده کنید.

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت با این CMS در دنیا راه اندازی شده است.

به روز رسانی وردپرس

همانطور که گفته شد، وردپرس یکی از برجسته ترین سازندگان وب سایت در جهان است، بسیاری از وب مسترها وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای را بر روی این CMS طراحی کرده اند. ما مقاله ای در مورد به روز رسانی ها و ویژگی های خاص آن برای شما آماده خواهیم کرد، اما به طور کلی، اولین نسخه به روز رسانی این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک رابط مدیریتی جدید، یک قالب جدید و ایجاد یک قالب سازگار با XHTML 1.1 (تصویر زیر از نسخه وردپرس 1.1 است)

وردپرس 5.6 شعبه ماژور وردپرس (سایمون)

راه وردپرس 5.6 یکی از نسخه های اصلی این CMS است که تغییرات زیادی در آن اعمال شده است، یکی از این ویژگی ها پس زمینه کاملا جدید به عنوان بوم شماست، مجموعه ای از بلوک ها که با قلم مو قابل ترسیم هستند. توصیه شده.

این بلوک های جدید به شما این امکان را می دهد که بدون استفاده از ابزارهای خاص سطح را طراحی کنید، قدرت این قالب های از پیش طراحی شده چندین برابر شده و کار را برای شما آسان کرده است.

انعطاف پذیری بیشتر

صفحات خود را با ابزارهای بیشتر طراحی کنید وردپرس 5.5 به شما امکان می دهد طرح خود را با یا بدون کد ویرایش کنید.

در طراحی جلد وبلاگ می توانید وبلاگ هایی با تک ستون، ستون و عرض ترکیبی، هدر تمام عرض و ویدیو طراحی کنید. ایجاد تغییرات آسان و ساده یکی از بهترین ویژگی های نسخه جدید است.

الگوهای بلوک بیشتر

در برخی از تم ها، قالب های بلوک از پیش تنظیم شده برای ارائه صفحات استاندارد در سایت اضافه شده است. استفاده از این بلوک های از پیش طراحی شده بسیار ساده و آسان است و می توانید با چند کلیک آنها را مدیریت کنید. علاوه بر این، می توانید امکانات را برای کاربران سایت محدود کنید

زیرنویس برای فیلم ها و فیلم ها امکان پذیر است

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به وردپرس به شما کمک می کند زیرنویس را به ویدیوی خود اضافه کنید. می توانید آنها را در پست یا صفحه خود آپلود کنید و زیرنویس اضافه کنید. این کار را برای کسانی که به زیرنویس نیاز دارند بسیار آسان کرده است.

قالب پیش فرض وردپرس 2021

قالب دو هزار و بیست و یک قالب قدیمی در نسخه جدید وردپرس است، این قالب چیزی برای پیاده سازی ایده های شما نیست و ویرایشگر وبلاگ بهترین ابزار برای سازماندهی این ایده ها است. در عرض چند ثانیه می توانید طرح بندی های مختلف را تست کنید و یک قالب زیبا پیاده سازی کنید.

علاوه بر این، این موضوع اساسی دسترسی را در قلب وب سایت شما قرار می دهد. این دستورالعمل‌ها به دستورالعمل‌های آماده دسترسی وردپرس پایبند هستند و برخی استانداردهای خاص دیگر دستورالعمل‌های دسترسی به محتوای وب (WCAG) 2.1 را در سطح AAA ارائه می‌کنند. اگر تصمیم به ایجاد محتوای قابل دسترس و استفاده از افزونه ها دارید؛ ما به شما کمک خواهیم کرد تا بالاترین استانداردهای دسترسی را رعایت کنید.

رنگین کمان پاستلی نرم

این قالب برای یک سال مناسب است و یک پالت رنگ پاستلی از پیش انتخاب شده را در اختیار شما قرار می دهد که مطابق با استانداردهای AAA برای کنتراست است.

همچنین می‌توانید رنگ پس‌زمینه خود را برای تم یا طرح رنگ سایت خود انتخاب کنید، و تم محبوب‌ترین رنگ‌های فرود را برای شما انتخاب می‌کند.

این به روز رسانی برای همه است

تمدید سیستم تمدید خودکار

برای سال ها، فقط توسعه دهندگان می توانستند وردپرس را به طور خودکار به روز کنند. اما اگر اکنون آماده به روز رسانی خود هستید، اکنون این گزینه را در داشبورد خود دارید! آیا سایت موجود را به روز می کنید؟

اعلامیه دسترسی

حتی اگر در این زمینه متخصص نیستید، می توانید به راحتی با چند کلیک وب سایت خود را بهبود ببخشید و تعهد خود را به دسترسی به اطلاعات به دیگران اطلاع دهید.

ویژگی های جدید این افزونه شامل فرمت کپی برای ویرایش، به روز رسانی تغییرات و انتشار است که برای پشتیبانی از همه دامنه ها و حوزه های قضایی مختلف طراحی شده است.

افزونه جدید شامل یک نسخه قالب است که می توانید آن را ویرایش و منتشر کنید و برای پشتیبانی از زمینه ها و حوزه های قضایی مختلف نوشته شده است.

رویه های داخلی

اگر هنوز فرصتی برای بازی با الگوهای بلوک نداشته اید، اکنون همه تم های پیش فرض با الگوهای بلوک متنوعی عرضه می شوند که به شما امکان می دهد با کمترین تلاش بر طرح های پیچیده تسلط داشته باشید. قالب را به دلخواه با کپی، تصاویر و رنگ های متناسب با سایت خود سفارشی کنید.

برای توسعه دهندگان

احراز هویت REST API و رمز عبور برنامه

API ها امکان برقراری ارتباط بین سرویس ها و سایت های مختلف را فراهم می کنند و نسخه 5.6 وردپرس قابلیت تعریف رمزهای عبور API را اضافه کرده است. برنامه ها و سرویس های شخص ثالث می توانند به طور یکپارچه و ایمن به سایت شما متصل شوند، و ویژگی جدید REST API به شما امکان می دهد ببینید کدام برنامه ها به وب سایت شما متصل می شوند و عملکرد هر برنامه را نظارت کنید.

پشتیبانی بهتر از PHP 8

این به روز رسانی وردپرس اولین گام به سمت پشتیبانی جریان اصلی وردپرس برای PHP 8 است. اکنون زمان خوبی است تا برنامه ریزی کنید که چگونه محصولات، خدمات و وب سایت های وردپرس شما می توانند از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کنند.

جی کوئری

به روز رسانی جی کوئری در وردپرس در سه نسخه 5.5، 5.6 و 5.7. وقتی به اواسط این فرآیند رسیدیم، افزونه آزمایشی jQuery Updates را اجرا کنید تا قبل از زمان خطا، سایت های خود را بررسی کنید.

اگر با راه اندازی سایت خود مشکل دارید (به عنوان مثال، نوار لغزنده کار نمی کند، یک دکمه گیر کرده است)، افزونه jQuery Migrate را نصب کنید.

شما می توانید تجربه خود را از این به روز رسانی در بخش نظرات این مقاله با ما به اشتراک بگذارید. ما سعی خواهیم کرد به سوالات شما پاسخ دهیم

این آپدیت در زمان انتشار از 38 زبان پشتیبانی می کند. مترجمان وردپرس سخت کار می کنند تا زبان های بیشتری در این هسته گنجانده شود.

مشاهده ادامه: https://blogten.ir/wordpress-5-6/

[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 6 تير 1402 ] [ 19:10 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]