بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

????? ?????? ???? ?? ????? ???? ????? ????

هر آنچه که باید در مورد پاکسازی صورت بدانید

پاکسازی صورت یک روش موثر برای جوانسازی پوست، تقویت پوست، رفع مشکلات مختلف پوستی و شادابی و شادابی پوست است.

بهترین زمان برای تمیز کردن پوست صورت زمانی است که فرد در آینه نگاه می کند و نقاط سیاه ریز روی بینی و گونه ها می بیند و پوست شفافیت و صافی خود را از دست می دهد.

پاکسازی پوست یک روش ساده است که شامل مراحلی مانند برنزه کردن، از بین بردن جوش های سر سیاه، ماسک های مناسب با نوع پوست، استفاده از ماسک هایی برای شادابی پوست، لایه برداری پوست و استفاده از مرطوب کننده های موثر می باشد.

راه های پاکسازی صورت

همانطور که در بالا اشاره کردیم، پاکسازی پوست یکی از مهم ترین مراحل برای اهداف مراقبت از پوست است، بنابراین هر روشی که بتواند پاکسازی را موثرتر کند، ابزاری قدرتمند برای سلامت پوست است. گاهی اوقات درمان های خانگی برای پاکسازی کامل پوست کافی نیست. به خصوص برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند. در چنین مواردی از تکنیک های پاکسازی پوست به صورت بالینی برای داشتن پوستی صاف و سالم استفاده می شود.

مهمترین مرحله در پاکسازی پوست مرحله لایه برداری است که هم در منزل و هم در کلینیک زیر نظر متخصص پوست انجام می شود. واضح است که روش های پاکسازی که زیر نظر متخصصان انجام شود روی پوست بهتر عمل می کند.

درمان های خانگی را می توان با استفاده از محصولات لایه بردار و پاک کننده طبیعی یا محصولات لایه بردار موجود در داروخانه ها انجام داد. در کلینیک از روش ها و تجهیزات مختلفی مانند میکرونیدلینگ برای پاکسازی استفاده می شود

اهمیت شستن صورت برای تمیز کردن آن

پاکسازی روزانه پوست صورت از آلودگی و مواد آرایشی تاثیر بسزایی در سلامت پوست دارد، بنابراین خوب است پوست را تمیز کرده و روزی دو بار، یک بار صبح و یک بار عصر قبل از خواب، آن را بشویید. . پس از شستن صورت، بهتر است از یک تونر مناسب برای از بین بردن آلودگی های باقی مانده استفاده کنید و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید. مرطوب کننده باید با توجه به نوع پوست انتخاب شود و حتی پوست های حساس نیز می توانند از آرایش خاصی استفاده کنند. علاوه بر جلوگیری از آکنه، پاکسازی خوب پوست می تواند سلامت پوست را بهبود بخشد و التهاب پوست را کاهش دهد. در این مطلب نکات مهمی را در این متن برای پاکسازی پوست صورت با شستن آن ارائه می کنیم.

قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید

شستن صورت قبل از خواب برای مراقبت از پوست ضروری است، حتی اگر آرایش نمی کنید. زیرا در طول روز روغن های طبیعی و عرق روی پوست جمع می شود و پوست صورت نیز در معرض انواع آلودگی هایی است که روی لایه بیرونی آن اثر می گذارد. حذف تمام این آلاینده ها در پایان روز باعث کاهش سوزش، التهاب و آکنه می شود.

صورت خود را با آب سرد بشویید

دمای بالای آب می تواند باعث انقباض رگ ها و آسیب به بافت های حساس شود، علاوه بر این، آب گرم چربی های مفید و مهم پوست را که به حفظ سلامت آن کمک می کند را نیز از بین می برد و این به معنای خشک شدن پوست است. به سرعت. و خشک کنید چین و چروک حتی اگر عادت به شستشو با آب داغ دارید، بهتر است در آخرین مرحله شستشو، پوست را با آب سرد بشویید.

استفاده از محصولات پاک کننده

خوابیدن با آرایش کامل باعث ایجاد آکنه و چین و چروک می شود. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که برخی از مارک های آرایش ضد آب هستند، بنابراین پاک کننده های زیرسازی آنها را به طور کامل پاک نمی کنند. به همین دلیل مهم است که قبل از شستن صورت، آرایش را با یک پاک کننده مناسب از روی پوست پاک کنید.

از پاک کننده های نامناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید

همه فیلترها برای پوست یکسان عمل نمی کنند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های پاک کننده پوست در حال حاضر محصولاتی را برای انواع پوست تولید می کنند و شناخت نوع پوست و انتخاب یک پاک کننده مناسب برای افراد بسیار مهم است.

اگر پوست حساسی دارید از پاک کننده های ملایم با خاصیت مرطوب کنندگی استفاده کنید.

اگر پوست چرب و آکنه ای دارید، از فوم یا شوینده حاوی اسید سالیسیلیک استفاده کنید.

اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از یک پاک کننده کرم استفاده کنید که به حفظ رطوبت کمک می کند.

بعد از پاکسازی پوست

پس از پاکسازی پوست، بهتر است از مرطوب کننده مناسب برای حفظ رطوبت پوست استفاده کنید. از آنجایی که لایه های تازه پوست پس از پاکسازی آمادگی بیشتری برای جذب مواد مفید دارند، پس از پاکسازی می توان از تقویت کننده های پوست استفاده کرد.

زمان مناسب برای شستن صورت است

بهتر است قبل از ساعت 10 شب که فرد نباید از خانه خارج شود پوست را تمیز کنید تا پوست کاملا استراحت کند و با تمیز کردن پوست نتیجه بهتری حاصل شود. برای جلوگیری از افتادگی پوست با مراقبت مناسب پوست خود را هر دو تا سه ماه یکبار تمیز کنید.

علاوه بر پاکسازی پوست، باید خواب کافی، رژیم غذایی مناسب، مراقبت های بهداشتی، نخوردن فست فود و غذاهای کثیف، عدم قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب، خوب شستشو و مصرف آنتی اکسیدان ها برای داشتن پوستی جوان تر داشته باشید. . و خلقت جدید

مطالعه از رفرنس: دوره فیشیال صورت در تهران دکتر حبشی

[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 2 شهريور 1402 ] [ 10:09 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]