بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

دانلود نرم افزار hp scan برای کامپیوتر

نحوه استفاده از اسکنر HP با نرم افزار HP Scan را بیاموزید

با HP Scan، نرم افزار اسکنر HP، می توانید به راحتی یک نسخه دیجیتالی از اسناد و تصاویر خود ایجاد کرده و آنها را ذخیره یا به اشتراک بگذارید.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و ظهور دستگاه های جدید، اسکنر از نظر تقاضا و محبوبیت در موقعیت خوبی قرار دارد. به خصوص برای مشاغل، اسکن اسناد کاغذی، اسناد و تصاویر کمک بزرگی در سازماندهی و به اشتراک گذاری هرچه مؤثرتر آنها است.

نیاز به استفاده از این ابزارها در این زمان، برنامه هایی را ضروری کرده است که بتوانند اسناد را بهتر و بهتر از قبل تحلیل کنند. اگر به دنبال نرم افزار اسکن اسکنر اچ پی خود هستید که بتواند فایل های کاغذی شما را به راحتی به فرمت دیجیتال تبدیل کند، حتما این مقاله را مطالعه کنید که شما را در استفاده از نرم افزار معرفی و راهنمایی می کند.تحلیل اچ پی.

معرفی و دانلود نرم افزار HP Scan

همانطور که می دانید برای اسکن اسناد با استفاده از اسکنرهای HP در ویندوز به یک برنامه منحصر به فرد نیاز دارید. نرم افزار اسکن HP را می توان سریع ترین و ساده ترین راه برای اسکن اسناد و اطلاعات لازم دانست. این نرم افزار برای پشتیبانی از اکثر اسکنرهای HP طراحی شده است. هنگام نصب درایور اسکنر HP یا چاپگر چندکاره HP، نرم افزار اسکنر HP بر روی سیستم نصب می شود و می توانید آخرین نسخه درایور دستگاه خود را از وب سایت پشتیبانی اچ پی به آدرس زیر دانلود و نصب کنید و آن را نصب کنید. روی سیستم شما

https://support.hp.com/us-en

نرم افزار HP Scan به شما امکان می دهد اسناد و تصاویر اسکن شده را بایگانی، ارسال و ذخیره کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید اسناد خود را مطابق با نیاز و استانداردهای خود شخصی سازی کنید. این نرم افزار حرفه ای به کاربران اجازه می دهد عکس ها و اسناد را در سه مرحله اسکن کنند (انتخاب اسکنر، اعمال تنظیمات و انتخاب راهی برای ذخیره سند).

مزایای راحت نرم افزار اسکنر HP

HP Scan یک رابط کاربری ساده و دوستانه دارد. زیرا به کاربران خود اجازه می دهد تا تنظیمات مورد نظر و پیش نمایش تصاویر را قبل از ذخیره به سرعت بررسی و اعمال کنند. علاوه بر این، کاربران نرم افزار hp Scan می توانند فایل های خود را با فرمت های PDF، JPEG و حتی متن قابل ویرایش ذخیره کنند. قابلیت تعیین اندازه کاغذ، رنگ یا سیاه و سفید آن، وضوح تصویر و بسیاری از عملکردهای پیشرفته دیگر از جمله مزایایی است که به محبوبیت این برنامه کمک می کند.

با سفارشی کردن تنظیمات و میانبرها برای اسکن های روزانه، می توانید روند اسکن خود را سرعت بخشیده و اگر می خواهید میانبرهای مورد نظر خود را تغییر دهید، تنها با یک کلیک تغییر دهید.

اسکن با استفاده از نرم افزار HP Scan در 7 مرحله

همانطور که قبلا اشاره کردیم، می توانید به راحتی با استفاده از اسکنرهای HP و با کمک نرم افزار HP Scan، عکس ها و اسناد خود را به فایل های دیجیتال تبدیل کنید.

مطمئن شوید که آخرین درایورها و نرم افزار را روی دستگاه خود نصب کرده اید و می توانید سند خود را اسکن کنید. برای استفاده از نرم افزار HP Scan، به سادگی دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا سند را در موقعیت مورد نظر قرار دهید. همچنین به نمادها و راهنماهای اطراف صفحه اسکنر hp توجه کنید تا سند خود به درستی قرار گیرد.

2- در رایانه خود به منوی Start بروید و مدل دستگاه مناسب را جستجو کنید. با کلیک بر روی آن به محل نصب نرم افزار می روید.

نرم افزار اسکن HP

3- گزینه های Print، Scan و Fax را انتخاب کرده و روی Scan کلیک کنید.

4- در پنجره باز شده گزینه Scan Document یا Photo را انتخاب کنید.

5- در این صفحه با استفاده از کلیدهای میانبر می توانید ویژگی هایی را که می خواهید فایل اسکن شود تنظیم کنید. هر کدام از این کلیدهای میانبر کاربرد خاصی دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

Save as PDF: از این میانبر برای ذخیره فایل با فرمت PDF یا ارسال ایمیل با این فرمت استفاده می شود.

Save as JPEG: از این گزینه برای اسکن یک سند یا ایمیل برای ذخیره به عنوان تصویر استفاده کنید.

ایمیل به صورت PDF و ایمیل به صورت JPEG: برای استفاده از این میانبرها ابتدا اتصال اینترنت خود را تأیید کنید. با استفاده از این گزینه ها می توانید سند خود را در قالب فایل PDF یا JPEG ارسال کنید. با انتخاب این میانبرها، نرم افزار HP Scan تصویر را هنگام باز کردن ایمیل خود به ایمیل جدیدی پیوست می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گیرنده، موضوع و پیام خود را وارد کرده و روی ارسال کلیک کنید.

ذخیره به عنوان متن قابل ویرایش: فناوری تشخیص نویسه نوری موجود در اسکنرهای HP و چاپگرهای یکپارچه، اسناد شما را قابل ویرایش و جستجو می کند. ویژگی OCR همچنین نمایه سازی و بازیابی اسناد را بهبود می بخشد.

Send to Cloud: با این میانبر می توانید اسناد خود را در مکان های ذخیره سازی ابری آپلود، ذخیره و مدیریت کنید. با میانبر Send to Cloud می توانید مکان های ابری مانند Dropbox، Google Drive، SharePoint یا One Drive را انتخاب کنید. با انتخاب این میانبر، یک کادر کشویی باز می شود که می توانید روی مکان مورد نظر کلیک کنید.

اسکن روزانه: میانبرهای اسکن روزانه به کاربران امکان می دهد میانبر اسکن را برای نیازهای روزانه خود تعریف و ذخیره کنند. این تنظیمات برای کارهای سریع و یکباره طراحی شده اند. این میانبر شامل بسیاری از تنظیمات ردیابی مانند نوع شی، حالت صفحه، اندازه صفحه، رنگ و فوکوس است.

توجه داشته باشید که می توانید هر یک از موارد سمت چپ را با تنظیمات سمت راست این صفحه شخصی سازی کنید.

فرمت فایل برای اسکن

اسکن اسناد طولانی یا بسیار طولانی: به طور پیش فرض، اسکنر HP به طور خودکار اندازه صفحه را در لیست کشویی تشخیص اندازه خودکار تشخیص می دهد. برای اسناد طولانی، گزینه (8.5 x 34 اینچ) یا Extra Long (8.5 x 122 اینچ) را از لیست کشویی Page Size در تنظیمات میانبر اسکن انتخاب کنید.

توجه: با استفاده از تنظیمات صفحه طولانی فقط می توانید یک صفحه را اسکن کنید.

Discover Multifeeds: این ویژگی روی خودکار تنظیم شده است. اگر تشخیص دهد که چندین صفحه به طور همزمان به اسکنر وارد شده است، اسکن را متوقف می کند. فعال کردن این ویژگی در حین اسکن می تواند به دو دلیل مفید باشد:

فرم های چندگانه (توسط HP توصیه نمی شود)

اسنادی با برچسب یا یادداشت‌های پیوست شده به پیوست فیزیکی.

تشخیص خودکار اندازه کاغذ

اندازه تشخیص خودکار: به طور پیش فرض، اسکنر hp به طور خودکار اندازه صفحه را از لیست کشویی تشخیص خودکار تشخیص می دهد. برای اندازه‌های غیراستاندارد یا سایر اندازه‌های سند، می‌توانید اندازه دلخواه را از فهرست کشویی Page Size انتخاب کنید. این اسکنر با استفاده از گزینه Auto Size Detection می تواند به طور خودکار اندازه صفحه را تشخیص دهد. هنگامی که از این گزینه استفاده می کنید، تصویر اسکن شده به اندازه صفحه شناسایی شده بریده می شود و محتوای تحریف شده صاف می شود.

منبع: اگر از اسکنر با ADF (سیستم تغذیه خودکار) استفاده می کنید، Flatbed را از این منوی کشویی انتخاب کنید.

تشخیص خودکار رنگ: این عملکرد برای تشخیص صفحه های رنگی از سیاه و سفید استفاده می شود. برای تشخیص خودکار رنگ در یک تصویر اسکن شده، از منوی کشویی، روی Color Mode کلیک کنید و سپس Auto Color Detection را انتخاب کنید. برای تنظیم حساسیت تشخیص خودکار رنگ و تنظیمات حالت خروجی، روی More ضربه بزنید، Image را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی Auto Color Detection را انتخاب کنید.

تشخیص خودکار رنگ

حالت سیاه و سفید پیشرفته با متن: می توانید از این ویژگی برای بهبود کیفیت تصویر اسکن شده هنگام اسکن متن سیاه و سفید استفاده کنید. در قسمت More، روی تب Image کلیک کنید و سپس گزینه Threshold، Content Correction را انتخاب کرده و OK کنید.

فایل اسکن شده را مشاهده کنید

Show Viewer After Scanning: گزینه ای به نام Show Viewer After Scanning در سمت راست و پایین صفحه وجود دارد. با فعال کردن این گزینه پیش نمایش فایل اسکن شده را به شما نشان می دهد.

Pages: به طور پیش فرض نرم افزار روی گزینه 1 صفحه قرار دارد. با این حال، اگر می خواهید اسناد دو طرفه خود را در فیدر اسکن کنید، گزینه 2-sided را انتخاب کنید.

یک یا دو

در بالای صفحه در سمت راست گزینه ای به نام More وجود دارد. این گزینه به شما کمک می کند تا در صورت نیاز تنظیمات بیشتر و پیشرفته را روی فایل اعمال کنید.

وضوح: با باز کردن این کشوی گزینه، می توانید کیفیت، وضوح و شفافیت سند خود را تعیین کنید.

کیفیت اسکن

نوع فایل: برای ذخیره اسناد خود در فایل pdf باید به قسمت Destination رفته و در قسمت file type گزینه pdf را انتخاب کنید.

نوع فایل را انتخاب کنید

اگر می خواهید اسناد خود را به صورت جداگانه ذخیره کنید، کادر انتخاب فایل های جداگانه برای هر صفحه اسکن شده را فعال کنید.

اسناد را به صورت جداگانه ذخیره کنید

6- حالا نوبت دادن دستور Scan است. در این مرحله، یک نسخه فایل را مشاهده خواهید کرد که می توانید برای ایجاد تغییرات جدید در فایل خود، روی آن دوبار کلیک کنید.

با نرم افزار HP Scan اسکن کنید

7- در نهایت بر روی گزینه save کلیک کنید و فایل را در پارتیشن مورد نظر سیستم خود ذخیره کنید.

آخرین کلمه

امیدواریم با مطالعه این راهنما و آشنایی با نرم افزار HP Scan بتوانید به راحتی اسناد را با فرمت مورد نظر خود در رایانه خود ذخیره کنید. اگر در هنگام نصب و راه اندازی این برنامه با مشکلی مواجه شدید، برای رفع آن با همکاران ما تماس بگیرید. اگر قصد خرید انواع اسکنر اچ پی را دارید حتما به قسمت فروشگاه سایت آوای فرهنگ آریا سر بزنید.

مطالعه بیشتر: دانلود نرم افزار hp scan

[ بازدید : 722 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 14 مرداد 1402 ] [ 23:34 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]