بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

یک نوزاد سه هفته‌ای بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در قطر جان باخت

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت قطر روز یکشنبه اعلام کرد یک نوزاد سه هفته‌ای بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور جان باخت.

این یک مورد کم سابقه از مرگ یک کودک بر اثر این بیماری است.

وزارت بهداشت عمومی قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه، یک نوزاد سه هفته‌ای در نتیجه عفونت شدید بر اثر کووید-۱۹ مرده است.

این وزارتخانه افزود: این نوزاد هیچ مشکل پزشکی یا ارثی شناخته شده دیگری نداشت.

براساس این بیانیه، این دومین کودکی است که از زمان آغاز این همه گیری در قطر جان خود را از دست می‌دهد.
مرگ کودکان بر اثر کووید-۱۹ نادر است، ولی مقامات بهداشتی چندین کشور از زمان شیوع سویه امیکرون، افزایش ابتلای کودکان را ثبت کرده اند.

قطر، که ۲.۶ میلیون سکنه دارد، رسما حدود ۳۰۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و تقریبا ۶۰۰ مورد مرگ بر اثر این بیماری به ثبت رسانده است.

[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 دی 1400 ] [ 10:17 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

روش های مختلف راه اندازی وب سایت


اغلب افرادی که کسب و کاری داشته یا رزومه قابل ارائه ای دارند نیاز به داشتن یک وب سایت برای ارائه و فروش محصولات و خدمات خود دارند. در این روز ها کسب و کاری که وب سایت نداشته باشد نمی تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. در تمام طول فعالیت خود چند مشتری ثابت خواهد داشت. البته اگر آن مشتری ها هم با جستجو در اینترنت بهتر از او را پیدا نکنند. پس راه اندازی وب سایت یکی از مشغله های اصلی دارندگان کسب و کار شده است و باید بدانند که روش های مختلف راه اندازی وب سایت کدام و چگونه است؟

بهترین روش ها برای راه اندازی وب سایت

روش های مختلفی برای ساخت و راه اندازی وب سایت وجود دارد. برخی بسیار انعطاف پذیر بوده و می توانید به راحتی علایق و تغییرات خود را در وب سایتتان اعمال نمایید.

1. راه اندازی وب سایت با سایت ساز ها

ساده ترین روش برای راه اندازی یک وب سایت این است که از سایت ساز ها کمک بگیرید. سایت ساز ها دارای یک پکیج کامل از تمام امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت می باشند. به عنوان مثال یک سایت ساز تمام امکانات طراحی، ویرایشگری، هاستینگ، نام دامنه، آدرس ایمیل و پشتیبانی را در بر می گیرد و در کمترین زمان سایت شما را راه اندازی می نمایند.

مزایا و معایب سایت ساز ها

- استفاده آسان

- عدم نیاز به نرم افزار های اضافی

- عدم نیاز به دانش فنی

- به روز رسانی ها و جانبه های امنیتی به عهده سایت ساز می باشد.

- سلیقه خودتان حرف اول را می زند.

- انعطاف پذیری کمی دارد.

- برای وب سایت هایی که احتیاج به بانک اطلاعاتی دارند مناسب نیستند.

2. راه اندازی وب سایت با سیستم مدیریت محتوا

روش مدیریت محتوا یا CMS کمی پیچیده تر و سخت تر می باشد. در این روش می توانید متون و تصاویر در سایت خود اضافه نمایید. وردپرس، جوملا، دروپال و ... از انواع سیستم های مدیریت محتوا می باشند. می توانید یک قالب را به راحتی نصب کرده و آن را با گزینه های طراحی تنظیم کنید. اگر چیزی هست که دوست ندارید می توانید از CSS یا HTML استفاده نمایید. می توانید از یک برنامه نویس در این زمینه کمک بگیرید ولی خودتان نیز می توانید از پس این کار بر بیایید.

به عنوان مثال برنامه وردپرس افزونه های زیادی برای این پلتفرم دارد که می توانید نسبت به سلیقه خود آن را تغییر دهید. قابلیت دیگر این برنامه پشتیبانی از سئو و بهینه سازی است. افزونه Yoast SEO چک لیستی از کار هایی که باید در سایت انجام دهید است، تا بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

مزایا و معایب مدیریت محتوا

- امکان انتخاب هاست

- قابلیت چند زبانه بودن سایت

- امکان دسترسی کامل به سورس سایت

- دارای افزونه های زیاد و متنوع

- پشتیبانی فنی شخصی ندارد.

- خلاقیت به انعطاف پذیری قالب انتخاب شده بستگی دارد.

- بعضی از افزونه ها رایگان نیستند.

3. راه اندازی وب سایت اختصاصی با برنامه نویسی

برای داشتن یک وب سایت کاملا اختصاصی و با آزادی کامل باید از برنامه نویسی برای راه اندازی سایت خود استفاده نمایید. در این روش نیاز به خرید هاست و دامنه دارید. برنامه نویسی کاری کاملا تخصصی می باشد و حتما باید به یک شرکت طراحی معتبر سپرده شود. استفاده از برنامه نویسی اختصاصی بر اساس یک قرارداد می باشد و پس از اتمام دوره پشتیبانی باید آن را تمدید نمایید.

مزایا و معایب برنامه نویسی

- اگر خودتان برنامه نویس هستید بهترین گزینه است.

- هساتینگ مقرون به صرفه

- حداکثر انعطاف پذیری

- محاسبه هزینه سخت است.

- معمولا گران تر از بقیه روش ها است.

[ بازدید : 1809 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 دی 1400 ] [ 10:15 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

مزیت استفاده از تایمر آبیاری آنالوگ


دستگاه های کارواش صنعتی در فشار و دبی گوناگون آماده انجام خدمات شستشو و نظافتی می باشند .همان طور که پیش تر به آن پرداختیم ،فشار و دبی دستگاه کارواش صنعتی به دو مولفه قدرت موتور و شیوه طراحی پمپ وابسته است. کارواش های نسل جدید کارچر دارای پمپ های نوین ساخته شده از آلیاژ برنج می باشند که موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود. کارواش های کارچر در دو نوع خانگی (سری K) و صنعتی (سری HD) طراحی و تولید می شوند. به طور کلی دستگاه کارواش صنعتی در مدل های مختلف تولید عرضه می گردد. عموما جنس و متریال های استفاده شده در کارواش صنعتی متفاوت است. دستگاه های شوینده فشار قوی دارای انواع بسیار متنوعی هستند که در هر یک از آن ها دو شاخصه مهم تحت عنوان فشار و دبی مطرح می گردد و بسته به نوع عملیات، دستگاه مورد نظر با فشار و دبی مشخص انتخاب شده و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. به طوری که در هر عملیات نظافتی مانند شستشوی خودرو ها و کارواش ها از شوینده های فشار قوی ( دستگاه کارواش صنعتی ) استفاده می شود.

استفاده از تایمر آبیاری آنالوگ، به گلخانه دارانی که به صورت مستمر پای کار هستند و هر روز به فضای سبز یا گلخانه خود سر می زنند توصیه می شود. شما میتوانید انواع لوازم آبیاری را مثل مه پاش خانگی، تایمر آبیاری خانگی، آبپاش، قطرهچکان و غیره را با بالاترین کیفیت از سایت دیجی کالا تهیه نموده و با خرید آنها، بهراحتی از گیاهان خود نگهداری کنید. مزرعه دارانی که سیستم آبیاری قطرهای دارند و محصولات متنوع که باید همه آنها در زمان مشخص و به مقدار مشخصی آبیاری شود و کسانی که ممکن است زمان طولانی خانه نباشند و گلدانهای خانه را بی آب رها میکنند با در اختیار داشتن تایمر قطره ای بسیاری از نگرانیهای مربوط به آبیاری برطرف میشود. آب موجود میباشد . پس از آن کاربر با اعمال نیرو بر تفنگی ، آب با فشار بالا را از طریق لنس به نازل منتقل کرده و از طریق نازل های موجود اب با فشاز بسیار بالاتری از دستگاه خارج می گردد. از سوی دیگر دستگاه کارواش صنعتی های آب سرد با توانایی پاشش اب حداکثر تا دمای 60 درجه ، در شستشوی اتومبیل ها ، نمای ساختمان ها و فضا های داخلی و تاسیسات کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات کارواش دارای قابلیت عبور دادن جریان آب فشار قوی تا فشار 275 بار و دمای 90 تا 100 درجه سانتی گراد هستند. ۲٫دستگاه دارای سیستم TSI و TQC (توتال استپ سیستم) میباشد که باعث میشود که این کارواش صنعتی در مثابل هرگونه نوسانات برق ، نشتی آب و یا فشار کم یا زیاد آب ورودی محافظت شود. در چنین شرایط دستگاه قادر به پاشش 100 درصدی بخار می باشد که قدرت بالایی در حذف آلودگی های سرسخت و چرب و روغنی و ضدعفونی کردن محیط دارد. دستگاه واترجت خانگی وسیله ای کاملا مکانیزه برای از میان برداشتن آلودگی ها از محیط های خانگی می باشد. این حساسیت از آن جهت می باشد که در صورت چکه کردن حتی یک قطره آب از نازل ها در سالن مرغداری تلفات خواهیم داشت. ۴٫این کارواش فشار قوی اولین کارواش آب گرم صنعتی بابدنه کاملا استیل میباشد. دستگاه کارواش صنعتی برقی (الکتریکی) و سری مدل های بنزینی / گازوئیلی دو دسته پر طرفدار دستگاه کارواش صنعتی در صنایع مختلف می باشند.

تنوع و راحتی استفاده و بهره مندی از جت واش ها سبب گسترش بهره مندی از این دستگاه های پر کاربرد شده است . زیرا ورود هوا به پمپ سبب افت فشار و دبی آب شده و برای رفع مشکل نیاز به هواگیری دارد. بیشتر قسمتها و اجزای این آب پاش. امام کارواش ذغالی برای مصارف معمولی و بیشتر در منازل ساخته شده اند. از کارواش برای نظافت در انواع مصارف خانگی، صنعتی و … آخرین دسته بندی دستگاه کارواش صنعتی ها مربوط به منبع تامین انرژی آن ها می باشد. از این رو از آن در مکان های کوچک تر و برای فعالیت های نظافت میز و صندلی ها، دیوارها و درب های اماکن و نیز شست و شوی خودروها استفاده می شود. در بیان ساده تر پمپ صنعتی کارواش، وسیله شست و شو و نظافت کارواش است که به کمک نیروی دریافتی از موتور کارواش، وظیفه تنظیم فشار پاششی آب را برعهده دارد.

منبع:

http://datajoo.com/news/news-reportage/296840/


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 3 خرداد 1400 ] [ 9:12 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

در حال حاضر بیشتر واردات شرکت از کشور چین می باشد

در حال حاضر بیشتر واردات شرکت از کشور چین می باشد و بعد از این کشور , واردات از کشور ترکیه و هند بصورت محدود توسط شرکت جهان شیمی انجام میگیرد . محمدی ضمن توضیح بیشتر در مورد ویژگیهای فنی این محصولات گفت: با حمایت معاونت موفق شدیم تا مواد اولیهای تولید کنیم که در ساخت داروهای مختلفی کاربرد دارد. در صورتی که فرآورده خام، مؤثر تشخیص داده شود، به روشهای گوناگون ترکیبات مختلف موجود در آن را تفکیک و تخلیص میکنند و سپس میکوشند تا ساختار شیمیایی این ترکیبات خالص شده را که به دست آوردن مقادیر ناچیزی از آنها اغلب مستلزم ساعتها کار طاقت فرساست شناسایی کنند. شرکت تحقیقاتی، مهندسی توفیق دارو تنها مرکز R & D گروه دارویی تامین و یکی از شرکتهای فعال در زمینه تحقیق و توسعه مواد اولیه دارویی و تکنولوژی نوین دارویی (https://irchem.ir/pharmaceutical) می باشد که در سال 1377 تاسیس شد و پس از راه اندازی چندین کارخانه تولید مواد اولیه دارویی از قبیل کارخانه تولید پلی وینیل پیرولیدون در ساوه (ره آورد تامین) ، کارخانه تولید پارا آمینو فنل در مشهد ( برهان دارو) و پروژه PNCB در تبریز و همچنین راه اندازی خط تولید کورتیکو استروئیدها در شرکت دارویی آترا ، تمرکز خودرا در حوزه تحقیق و توسعه در زمینه دارو قرار داد و با راه اندازی آزمایشگاه های مختلف تحقیقاتی از قبیل تحقیقات مواد اولیه دارویی شیمیایی، تحقیقات پپتیدهای دارویی و بیولوژی مولکولی در پیشبرد این اهداف قدم نهاد.

رئیس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران با اشاره به اینکه حدود ۱۰۲ کارخانه داروسازی در کشور داروهای شیمیایی تولید میکنند، افزود: قبل از انقلاب اسلامی هیچ صنعت داروسازی در کشور وجود نداشت و تنها ۴۰ واحد داروسازی فعال بود که ۱۴ واحد آن خارجی بود و در قالب شرکتهای چند ملیتی فعالیت میکردند و قریب به ۲۵ درصد نیاز کشور به دارو در ایران تولید می شد و افزون بر ۷۵ درصد آن وارداتی بود. شیبانی افزود: کشور ایران در سال ۵۶ با جمعیت ۳۵ میلیون نفری حدود ۵۰۰ میلیون دلار در تامین نیازهای دارویی هزینه داشت و اکنون با ۸۰ میلیون نفر جمعیت تنها سه درصد دارو را وارد میکند. معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو گفت: امسال نسبت به سال گذشته ارزبری دارو و تجهیزات پزشکی 20 درصد کاهش یافته و از 3.7 میلیون دلار به حدود سه میلیون دلار رسیده است چون به تولید داخل، بهای بیشتری دادیم و برخلاف گذشته، 60 درصد از ارز را به جای دارو به مواد اولیه اختصاص دادیم. در طی چند سال گذشته شرکت توانسته است در جامعه صنعت و وزارت بهداشت به عناوین قابل توجهی دست پیدا کند که در برخی از آنها آورده شده است.

این مقاله بهروش مروری انجام شده است. نظر به اینکه ترخیص مواد اولیه دارویی نیاز به تخصص، اشراف بر قوانین و سرعت عمل انجام کار گمرکی دارد، تیم عملیاتی گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان درکلیه گمرکات کشور آماده ارایه خدمات موضوعه می باشد. به گزارش وبدا، دکتر محمد رضا شانه ساز در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی فارمکس که در سازمان غذا و دارو برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان کشور در تلاش هستند که با دروغ، شایعه پراکنی و اخبار کذب، سم یاس و ناامیدی را در رگ های جامعه تزریق کنند که با کار و تلاش رسانه ها و انعکاس اخبار واقعی از توانمندی فرزندان ایران، امید را به مردم بر می گردانیم. به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق یکی از بندهای برخی مطالب کلی منتشر شده برنامه همکاریهای جامع ۲۵ ساله ایران و چین، زمینههای مشترک همکاری توسعه، سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی در حوزه داروسازی مطرح شده است. دکتر شانه ساز یادآور شد: در آینده ای نزدیک با هدف گیری مناسب صنعت و سیاست های وزارت بهداشت، یکی از منابع مهم دنیا در تولید مواد اولیه دارو خواهیم شد و عزم وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار سندیکاها، خودکفایی در حوزه مواد اولیه دارو است.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیمین زمانیزاده نجاری مدیرعامل شرکت دانشبنیان آریانا شیمی گیاه تیر ازیس گفت: ما در این شرکت بر اساس فرایندهای علمی، کار خالصسازی ترکیبات موثره گیاهان مختلف را انجام میدهیم. صادرات مواد شیمیایی به کشور آلمان و ترکیه و عراق و پاکستان و افغانستان نیز بصورت محدود در این سالها توسط شرکت ما صورت گرفته است و در جریان میباشد . بنابراین وزارتخانه در حال انجام این کار است؛ اما این در حالی است که ما در تامین هر دو ارز نیما و هم در ارز ۴۲۰۰ تومانی دچار مشکل هستیم؛ یعنی لیست هایی که به بانک مرکزی ازسوی سازمان غذا و دارو ارائه شده؛ چه بحث ارز نیمایی و چه ارز ۴۲۰۰ تومانی، چند ماهی است که به تاخیر افتاده و طبیعتا این تاخیر به طور قطع به یقین اثرش را روی دارو در آینده خواهد گذاشت.

[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 ] [ 14:08 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]