بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن را از 0 تا 100 در نظر خواهیم گرفت.در حال حاضر شرایط اخذ اقامت قبرس شمالی و همچنین روش ها و روش ها از مهاجرت به قبرس شامل:

• تحصیل مسکن با خرید زمین

• برای راه اندازی کسب و کار مهاجرت کنید

• مهاجرت در حین تحصیل در قبرس

• با دعوتنامه کاری ویزا بگیرید

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک معقول ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار خوب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی را خودتان انتخاب کنید و در اقساط طولانی بدون بهره حداکثر تا 84 ماه پرداخت کنید.

املاک مختلف، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق لوکس با یک سوم قیمت در سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که منجر به مهاجرت به کشورهای شمال اروپا شده و افراد زیادی از روسیه مهاجرت می کنند. - کشور سخنگو برای قبرس شمالی در خرید ملک.

با خرید ملک، اساساً هزینه خانه خود را پرداخت کرده اید و یک خانه خانوادگی در قبرس به دست آورده اید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که سالانه بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد افزایش سالانه سرمایه خود باشید. علاوه بر این، اگر ریال را با پوند مبادله کنید، برنده بزرگ معامله خواهید بود.

خرید، فروش و ثبت ملک در قبرس شمالی با پوند انگلیس انجام می شود و این تضمینی قطعی است که سرمایه شما با ارز ارزشمند انگلیس محافظت می شود. تفاوت های اصلی بین خرید ملک در قبرس و ترکیه اساساً یکسان است. زیرا در ترکیه خرید شما معمولا به دلار و مدارک ثبت نام به لیر ترکیه می باشد. البته املاک و مستغلات قبرس مزایای بسیار دیگری نسبت به ترکیه دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت بین قبرس شمالی و ترکیه در خرید املاک و مستغلات

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید دلاری - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به ارز گرانبها پوند انگلیس

اجازه ندهید اموال به خارجی ها فروخته شود و به افراد یا سازمان های دولتی ترکیه به نصف قیمت لیر ترکیه از قیمت توافق شده توسط دولت فروخته شود. قیمت بین خریدار و فروشنده مذاکره می شود و دولت قیمت ها را محدود نمی کند. و محدودیتی برای تعداد معاملات یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای در حال جنگ مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. محدودیت های زیادی نیز برای اسرائیل اعمال شده است. ).

اجازه فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک آماده) امکان فروش چندگانه حتی برای املاک خریداری شده قبلی و ناقص.

اشغال خانه را بدون توجه به قیمت محدود کنید (بله، تعداد تخت ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد)

در صورت اقامت در ملک برای املاک در قسمت های خاصی از ملک در هر نقطه از قبرس، خارجی ها می توانند در آن اقامت داشته باشند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی به خارجی های بدون مدرک فروخته می شود و این یک قرارداد است. اما آنها مشکلی برای اقامت ندارند. ).

به طور کلی شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که کل مبلغ پرداخت نشده است نمی توانید برای مسکن اقدام کنید و می توانید تا 10 سال برای ملک اقساط پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت اقساط ادامه دهید. همچنین می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (در قوانین جدید قبرس شمالی 2024، این نرخ بالاتر است).

قیمت املاک (به لیر) افزایش قابل توجهی ندارد، اما افزایش قیمت املاک (به پوند) بین 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات 5 درصد فقط یک بار است

خرید اشراف، خرید زمین و اشراف و سهم برابر با شهروندان قبرسی euromy


کدام افراد با خرید ملک اقامت می گیرند؟

پرسونای خریدار و زیر مجموعه ها.

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• زوج ها

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید درخواست جداگانه ای به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران زیر 25 سال) ارائه دهند.

• والدین خریدار

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد با توجه به تجربه ما در امور سرمایه گذاری و سکونت، خرید دو ملک جداگانه را برای کسانی که می خواهند والدین خود را نیز در اختیار داشته باشند، توصیه می کنیم. شما می توانید یک ملک مجزا (به صورت سوئیت استودیویی، یعنی واحد بدون اتاق خواب) برای اقامت دائم والدین خود خریداری کنید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های منزل خود را افزایش دهید که برای شما مقرون به صرفه نیست. . شما

آیا اقوام می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شرکت شریک باشند اما قوانین اخذ اقامت با شرکت تضامنی متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و زیرمجموعه) می توانند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر در صورتی که هر دو مجرد باشند، زندگی کنند.

چه کسی می تواند در قبرس شمالی زمین بخرد؟

همه افراد به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از اینکه این افراد گذرنامه معتبر با تاریخ کمتر از یک ماه از کشور مبدا خود را به پلیس ارائه کردند، پلیس قبرس شمالی سوابق مجرمانه این افراد را از طریق سازمان اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری بررسی می کند. . ، می توانند بلیط بگیرند.

لازم به ذکر است که قانون جدید 2024 در قبرس شمالی نیز محدودیت های زیادی را برای شهروندان اسرائیلی اعمال خواهد کرد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

تمامی صاحبان املاک در قبرس شمالی می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. این اقامت برای سه سال اول از سال سوم تا پنجم سالانه است و از سال پنجم در صورت داشتن شرایط زیر می تواند اقامت دائم باشد.

• برای اقامت سالانه، دو و پنج ساله، شما ملزم به تامین منابع مالی هستید (در حال حاضر 20000 دلار برای املاک پیش خرید شده و 15000 دلار برای املاک از قبل در هر سال اقامت) . شرط اقامت پنج ساله این است که دارایی هایی به ارزش بیش از 125000 پوند داشته باشید و بیش از 6 هفته در سال قبرس را ترک نکنید (در 5 سال گذشته). اگر تمایل به ترک قبرس دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا دو بار در سال اقامت خود را تمدید کنید و اقامت دائم دریافت نخواهید کرد.

• ارائه آدرس دفتر رسمی (اجاره خریدهای قبلی و اثبات خرید).

• آزمایشات پزشکی عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و مدارک ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های مالک.

• گواهی اطلاعات پیشینه از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور جداگانه باشد، باید هر کدام با گواهی مجوز از هر دو مکان دریافت شود).

آیا وقتی از صفر زندگی می کنیم حق کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما مهم است که نوع ویزای خود را فوراً تغییر دهید (از صاحب ملک به ویزای کاری). زیرا وزارت کار قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه شما بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در سطح دوم)

• داشتن دانش تخصصی لازم (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای انتقال خانواده من به قبرس شمالی چیست؟

دسترسی به خدمات بهداشتی رایگان در مراکز عمومی

آموزش رایگان مدارس دولتی،

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه به تحصیل ترکی ادامه می دهند).

یک حساب بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) و ارزهایی مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه را دریافت کنید.

امکان خرید اقساطی و اخذ وام از بانک

دریافت ویزای توریستی سایر کشورها مزایای زیادی دارد

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی مبتنی بر سیاست جذب سرمایه خارجی است. برای بنیان‌گذاران کسب‌وکار بسیار حمایت‌کننده بوده است و با سهولت گرفتن مجوز کسب‌وکار و سپس ارائه وام‌های بلند مدت با نرخ بهره بسیار پایین، بسیاری از سرمایه‌گذاران را در سراسر جهان به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار انداخته است. شمال قبرس.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل بسیار بالا است. تعداد قبرسی ها سه برابر دانشجویان خارجی در این کشور است. و با پیش بینی های انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

جدای از این دو حوزه، هر شغلی که مربوط به بازار ساخت و ساز باشد، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک در قبرس شمالی هجوم آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بسیار بالایی در حال انجام است.

اگر بخواهیم در مورد مشاغلی صحبت کنیم که آینده بسیار خوبی دارند، پس باید این را بگوییم.

کافه رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی.

تعمیر موبایل

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

بخش معماری

مهندسی عمران

تولید کابینت و چوب

تولید سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولتی از سرمایه گذاران حتی در زمینه اخذ اقامتگاه نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله دریافت می کنند و تمام زیر مجموعه های آنها بدون حمایت مالی اقامت دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای دریافت اقامت نیازی به هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت میتوانیم اقامت دائم بگیریم؟

خیر، پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، کارآفرین می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام دانشگاه

ثبت نام در کالج هایی که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهند. مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانشجو (دانشجو یا دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد اما همسالان بالای 18 سال باید توانایی مالی خود را به دولت نشان دهند (در حال حاضر 25000 دلار و بالاتر)

اخذ اقامت قبرس از طریق پیشنهاد شغلی

به صورت کلی ویزای جاب آفر در اداره مهاجرت قبرس شمالی متداول نیست. ولی کارفرمایان این اجازه را دارند تا در صورتی که نیروی متخصصی خارج از جزیره دارند و می‌خواهند آن را به عنوان نیروی کار وارد بیزینس خود در خاک قبرس بکنند، برای متقاضی دعوتنامه کاری ارسال کنند. در این صورت کارفرما مسئول کارمند است و در صورت ارتکاب جرم توسط کارمند، کارفرما کفیل قانونی آن خواهد بود.

همچنین کارفرما موظف است از طرف کارمند خارجی مبلغی را در بانک واریز کند. تمامی این محدودیت ها برای کارفرمایان برای اولویت دادن به افرادی است که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و از اولین فیلترهای دولتی (توانمندی مالی و کارت سلامت) عبور کرده اند.

کارفرما باید حداقل دستمزد تعیین شده توسط وزارت کار را علاوه بر غرامت ماهانه به کارمند بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارمند غیر قبرسی 3000 لیر ترکیه با حقوق پایه 20000 لیر ترکیه می باشد.

با تمکن مالی زندگی و مهاجرت به قبرس

تمکن مالی اخذ ویزای موقت یک ساله و اجاره خانه که در سال های گذشته از روش های اقامت بود، در قوانین جدید 2024 حذف شده است. مبلغ فاینانس برای این نوع ویزای موقت باید بیش از 25000 دلار باشد. توجه به این نکته ضروری است که این پول باید به حساب شما واریز شود و از زمان انتقال تا دریافت آپارتمان (که ممکن است حدود دو ماه یا بیشتر طول بکشد) در حساب شما باقی بماند. فردی که توانایی مالی دارد می تواند برای زیرشاخه خود برای ویزای یک ساله درخواست دهد و هزینه اضافی برای زیرمجموعه مورد نیاز نیست. (همه دسته ها دارای زیرمجموعه های یکسانی هستند).

تمامی افرادی که از این طریق مسکن می گیرند، مانند هر نوع مسکن دیگری از مزایای دولتی رایگان بهره مند خواهند شد.

شرایط مهاجرت به قبرس یورومای با سرمایه گذاری


خوب است بدانید که قبرس شمالی پاسپورت را برای پول نمی فروشد. دلیل آن حفظ امنیت این کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش شهروندی به خارجی ها در ازای مبالغ هنگفت، ضعف های اقتصادی خود را جبران کنند. این امر باعث می شود که موجی از مجرمان ثروتمند به دنبال هویت های جدید برای پوشش جنایات خود به این کشورها باشند و امنیت این کشورها را به خطر بیندازند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در پنج سال اول اقامت، مهاجران را با وسواس و دقت اندازه گیری می کند. و پس از حداقل پنج سال بررسی، مرحله اول راه را برای کارت اقامت دائم و فاز بعدی برای پاسپورت هموار می کند.

[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 28 دی 1402 ] [ 10:53 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]