بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

روش های مختلف راه اندازی وب سایت


اغلب افرادی که کسب و کاری داشته یا رزومه قابل ارائه ای دارند نیاز به داشتن یک وب سایت برای ارائه و فروش محصولات و خدمات خود دارند. در این روز ها کسب و کاری که وب سایت نداشته باشد نمی تواند پیشرفت قابل توجهی داشته باشد. در تمام طول فعالیت خود چند مشتری ثابت خواهد داشت. البته اگر آن مشتری ها هم با جستجو در اینترنت بهتر از او را پیدا نکنند. پس راه اندازی وب سایت یکی از مشغله های اصلی دارندگان کسب و کار شده است و باید بدانند که روش های مختلف راه اندازی وب سایت کدام و چگونه است؟

بهترین روش ها برای راه اندازی وب سایت

روش های مختلفی برای ساخت و راه اندازی وب سایت وجود دارد. برخی بسیار انعطاف پذیر بوده و می توانید به راحتی علایق و تغییرات خود را در وب سایتتان اعمال نمایید.

1. راه اندازی وب سایت با سایت ساز ها

ساده ترین روش برای راه اندازی یک وب سایت این است که از سایت ساز ها کمک بگیرید. سایت ساز ها دارای یک پکیج کامل از تمام امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت می باشند. به عنوان مثال یک سایت ساز تمام امکانات طراحی، ویرایشگری، هاستینگ، نام دامنه، آدرس ایمیل و پشتیبانی را در بر می گیرد و در کمترین زمان سایت شما را راه اندازی می نمایند.

مزایا و معایب سایت ساز ها

- استفاده آسان

- عدم نیاز به نرم افزار های اضافی

- عدم نیاز به دانش فنی

- به روز رسانی ها و جانبه های امنیتی به عهده سایت ساز می باشد.

- سلیقه خودتان حرف اول را می زند.

- انعطاف پذیری کمی دارد.

- برای وب سایت هایی که احتیاج به بانک اطلاعاتی دارند مناسب نیستند.

2. راه اندازی وب سایت با سیستم مدیریت محتوا

روش مدیریت محتوا یا CMS کمی پیچیده تر و سخت تر می باشد. در این روش می توانید متون و تصاویر در سایت خود اضافه نمایید. وردپرس، جوملا، دروپال و ... از انواع سیستم های مدیریت محتوا می باشند. می توانید یک قالب را به راحتی نصب کرده و آن را با گزینه های طراحی تنظیم کنید. اگر چیزی هست که دوست ندارید می توانید از CSS یا HTML استفاده نمایید. می توانید از یک برنامه نویس در این زمینه کمک بگیرید ولی خودتان نیز می توانید از پس این کار بر بیایید.

به عنوان مثال برنامه وردپرس افزونه های زیادی برای این پلتفرم دارد که می توانید نسبت به سلیقه خود آن را تغییر دهید. قابلیت دیگر این برنامه پشتیبانی از سئو و بهینه سازی است. افزونه Yoast SEO چک لیستی از کار هایی که باید در سایت انجام دهید است، تا بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

مزایا و معایب مدیریت محتوا

- امکان انتخاب هاست

- قابلیت چند زبانه بودن سایت

- امکان دسترسی کامل به سورس سایت

- دارای افزونه های زیاد و متنوع

- پشتیبانی فنی شخصی ندارد.

- خلاقیت به انعطاف پذیری قالب انتخاب شده بستگی دارد.

- بعضی از افزونه ها رایگان نیستند.

3. راه اندازی وب سایت اختصاصی با برنامه نویسی

برای داشتن یک وب سایت کاملا اختصاصی و با آزادی کامل باید از برنامه نویسی برای راه اندازی سایت خود استفاده نمایید. در این روش نیاز به خرید هاست و دامنه دارید. برنامه نویسی کاری کاملا تخصصی می باشد و حتما باید به یک شرکت طراحی معتبر سپرده شود. استفاده از برنامه نویسی اختصاصی بر اساس یک قرارداد می باشد و پس از اتمام دوره پشتیبانی باید آن را تمدید نمایید.

مزایا و معایب برنامه نویسی

- اگر خودتان برنامه نویس هستید بهترین گزینه است.

- هساتینگ مقرون به صرفه

- حداکثر انعطاف پذیری

- محاسبه هزینه سخت است.

- معمولا گران تر از بقیه روش ها است.

[ بازدید : 1779 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 27 دی 1400 ] [ 10:15 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]