بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

مزیت استفاده از تایمر آبیاری آنالوگ


دستگاه های کارواش صنعتی در فشار و دبی گوناگون آماده انجام خدمات شستشو و نظافتی می باشند .همان طور که پیش تر به آن پرداختیم ،فشار و دبی دستگاه کارواش صنعتی به دو مولفه قدرت موتور و شیوه طراحی پمپ وابسته است. کارواش های نسل جدید کارچر دارای پمپ های نوین ساخته شده از آلیاژ برنج می باشند که موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود. کارواش های کارچر در دو نوع خانگی (سری K) و صنعتی (سری HD) طراحی و تولید می شوند. به طور کلی دستگاه کارواش صنعتی در مدل های مختلف تولید عرضه می گردد. عموما جنس و متریال های استفاده شده در کارواش صنعتی متفاوت است. دستگاه های شوینده فشار قوی دارای انواع بسیار متنوعی هستند که در هر یک از آن ها دو شاخصه مهم تحت عنوان فشار و دبی مطرح می گردد و بسته به نوع عملیات، دستگاه مورد نظر با فشار و دبی مشخص انتخاب شده و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. به طوری که در هر عملیات نظافتی مانند شستشوی خودرو ها و کارواش ها از شوینده های فشار قوی ( دستگاه کارواش صنعتی ) استفاده می شود.

استفاده از تایمر آبیاری آنالوگ، به گلخانه دارانی که به صورت مستمر پای کار هستند و هر روز به فضای سبز یا گلخانه خود سر می زنند توصیه می شود. شما میتوانید انواع لوازم آبیاری را مثل مه پاش خانگی، تایمر آبیاری خانگی، آبپاش، قطرهچکان و غیره را با بالاترین کیفیت از سایت دیجی کالا تهیه نموده و با خرید آنها، بهراحتی از گیاهان خود نگهداری کنید. مزرعه دارانی که سیستم آبیاری قطرهای دارند و محصولات متنوع که باید همه آنها در زمان مشخص و به مقدار مشخصی آبیاری شود و کسانی که ممکن است زمان طولانی خانه نباشند و گلدانهای خانه را بی آب رها میکنند با در اختیار داشتن تایمر قطره ای بسیاری از نگرانیهای مربوط به آبیاری برطرف میشود. آب موجود میباشد . پس از آن کاربر با اعمال نیرو بر تفنگی ، آب با فشار بالا را از طریق لنس به نازل منتقل کرده و از طریق نازل های موجود اب با فشاز بسیار بالاتری از دستگاه خارج می گردد. از سوی دیگر دستگاه کارواش صنعتی های آب سرد با توانایی پاشش اب حداکثر تا دمای 60 درجه ، در شستشوی اتومبیل ها ، نمای ساختمان ها و فضا های داخلی و تاسیسات کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات کارواش دارای قابلیت عبور دادن جریان آب فشار قوی تا فشار 275 بار و دمای 90 تا 100 درجه سانتی گراد هستند. ۲٫دستگاه دارای سیستم TSI و TQC (توتال استپ سیستم) میباشد که باعث میشود که این کارواش صنعتی در مثابل هرگونه نوسانات برق ، نشتی آب و یا فشار کم یا زیاد آب ورودی محافظت شود. در چنین شرایط دستگاه قادر به پاشش 100 درصدی بخار می باشد که قدرت بالایی در حذف آلودگی های سرسخت و چرب و روغنی و ضدعفونی کردن محیط دارد. دستگاه واترجت خانگی وسیله ای کاملا مکانیزه برای از میان برداشتن آلودگی ها از محیط های خانگی می باشد. این حساسیت از آن جهت می باشد که در صورت چکه کردن حتی یک قطره آب از نازل ها در سالن مرغداری تلفات خواهیم داشت. ۴٫این کارواش فشار قوی اولین کارواش آب گرم صنعتی بابدنه کاملا استیل میباشد. دستگاه کارواش صنعتی برقی (الکتریکی) و سری مدل های بنزینی / گازوئیلی دو دسته پر طرفدار دستگاه کارواش صنعتی در صنایع مختلف می باشند.

تنوع و راحتی استفاده و بهره مندی از جت واش ها سبب گسترش بهره مندی از این دستگاه های پر کاربرد شده است . زیرا ورود هوا به پمپ سبب افت فشار و دبی آب شده و برای رفع مشکل نیاز به هواگیری دارد. بیشتر قسمتها و اجزای این آب پاش. امام کارواش ذغالی برای مصارف معمولی و بیشتر در منازل ساخته شده اند. از کارواش برای نظافت در انواع مصارف خانگی، صنعتی و … آخرین دسته بندی دستگاه کارواش صنعتی ها مربوط به منبع تامین انرژی آن ها می باشد. از این رو از آن در مکان های کوچک تر و برای فعالیت های نظافت میز و صندلی ها، دیوارها و درب های اماکن و نیز شست و شوی خودروها استفاده می شود. در بیان ساده تر پمپ صنعتی کارواش، وسیله شست و شو و نظافت کارواش است که به کمک نیروی دریافتی از موتور کارواش، وظیفه تنظیم فشار پاششی آب را برعهده دارد.

منبع:

http://datajoo.com/news/news-reportage/296840/


[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 3 خرداد 1400 ] [ 9:12 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]