بابک نیوز

خبرهای ایران و جهان

زمین مسکونی به متراژ 201 متر در خیابان آزموده

به سایت املاک آرمان خوش آمدید. هدف ما رضایت شما از سرمایه گذاری است.


زمین موردنظر در خیابان آزموده واقع شده است. به دلیل مجاورت این خیابان به جاده لیلاکوه دسترسی مناسبی به مراکز خرید، رفاهی و درمانی اعم از هایپرمارکت، کافه و رستوران، داروخانه و غیره برای ساکنین این خیابان مهیا شده است. این خیابان از یک سو به میدان مصلی و از سمت دیگر به بلوار دهگان منتهی می شود و به معابر مهم دیگری از جمله جاده لاهیجان، بلوار کشاورز و خیابان دوازده متری شهدا متصل شده است.


متراژ زمین 201 متر و کاربری آن مسکونی می باشد. دورتادور زمین به ارتفاع 2 متر بلوک چینی شده است. با توجه به ساخت و ساز های انجام شده در این منطقه و روند افزایشی قیمت های زمین، خرید این زمین به جهت ساخت و ساز و سرمایه گذاری گزینه مناسبی محسوب می شود. تمامی امتیازات آب، برق و گاز در پای زمین قرار دارد.


مزایای خرید این زمین: املاک آرمان


موقعیت مکانی مناسب

دسترسی مناسب

سیماک دارد

UTM دارد


لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

https://amlakarman.com/property-location/langroud-shop/

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.


جزئیات

شناسه ملک: 7166 مساحت زمین (مترمربع): 201 مترمربع

قیمت کل (تومان): 1میلیارد و 850 میلیون وضعیت: برای فروش

دهنه و عرض ملک (متر): 13 نوع زمین: مسکونی

خرید و فروش کارخانه و کارگاه و سوله در شمال

[ بازدید : 1096 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 25 فروردين 1402 ] [ 11:51 ] [ بابک نیوز ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]